GMP PR lanseaza un departament specializat de "crisis management"

Incepand din luna octombrie, GMP PR isi concentreaza competentele de issue tracking & management intr-o divizie separata. Clientii pot beneficia de servicii precum evaluarea riscului, training, consultanta si management al crizelor de comunicare. Iar pentru ca in asemenea situatii raspunsul prompt este extrem de important, echipa fuctioneaza 24/7 on call.

Departamentul format din 3 experti in comunicare de criza este coordonat de Ana-Maria Constantinescu, Business Development Director GMP PR. Cu o experienta de 11 ani in comunicare si o certificare in cadrul Chartered Institute of Public Relations, Londra, Ana-Maria preia si functia de Head of Crisis Division. Echipa coordonata de ea a gestionat peste 30 de crize complexe de comunicare in ultimii ani, de la accidente de munca, product recall, relatia cu autoritatile, conflicte cu sindicatele, crize interne sau reglementari de pret, pana la restructurari sau crize de mediu.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


GMP & U

După 18 de ani pe piață, agenția devine GMP & U, an IDEA Company, care crede în puterea ideilor și în soluții fluide la problemele complexe de business, de astăzi. Numele GMP & U vorbește despre... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related