Romanian PR Award - o identitate fresh si noi criterii de jurizare

Romanian PR Award - o identitate fresh si noi criterii de jurizare

Cea de-a XI-a editie Romanian PR Award vine cu o reimprospatare a conceptului, a identitatii vizuale si a criteriilor de jurizare.

Redefinirea valorilor competitiei a plecat de la trei constante care dau consistenta actului comunicarii - leadership, inovatie si impact.

Grila de jurizare este imbogatita cu criteriul inovatiei. Distinctia "PR Innovator of the Year", acordata in premiera de Vodafone, reprezinta una dintre noutatile acestei editiei.

Au fost introduse in competitie 4 sectiuni noi; pe langa categoriile dedicate unor arii noi de expertiza, se recunosc meritele departamentelor in-house de PR, recompensarea eforturilor agentiilor cu pana la 5 angajati si oferirea distinctiei "Profesionistul de PR al Anului" - comunicatorului cu rezultate profesionale exceptionale si o contributie evidenta la dezvoltatea industriei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oxygen

Oxygen este o agentie integrata de comunicare, cu sedii in Bucuresti si Cluj-Napoca. Cu peste 13 ani experienta pe piata, Oxygen a lucrat de-a lungul anilor cu branduri si companii locale si internationale, din... vezi detalii »

GMP & U

După 18 de ani pe piață, agenția devine GMP & U, an IDEA Company, care crede în puterea ideilor și în soluții fluide la problemele complexe de business, de astăzi. Numele GMP & U vorbește despre... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related