Romanian PR Award - o identitate fresh si noi criterii de jurizare

Romanian PR Award - o identitate fresh si noi criterii de jurizare

Cea de-a XI-a editie Romanian PR Award vine cu o reimprospatare a conceptului, a identitatii vizuale si a criteriilor de jurizare.

Redefinirea valorilor competitiei a plecat de la trei constante care dau consistenta actului comunicarii - leadership, inovatie si impact.

Grila de jurizare este imbogatita cu criteriul inovatiei. Distinctia "PR Innovator of the Year", acordata in premiera de Vodafone, reprezinta una dintre noutatile acestei editiei.

Au fost introduse in competitie 4 sectiuni noi; pe langa categoriile dedicate unor arii noi de expertiza, se recunosc meritele departamentelor in-house de PR, recompensarea eforturilor agentiilor cu pana la 5 angajati si oferirea distinctiei "Profesionistul de PR al Anului" - comunicatorului cu rezultate profesionale exceptionale si o contributie evidenta la dezvoltatea industriei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Media Pozitiv

Media Pozitiv e o agentie de servicii integrate de comunicare, cu accent pe inovatie si tehnologie. Comunica in medii traditionale si interactive si se implica major in partea de business development a clientilor. De... vezi detalii »

GMP PR

Fondată în 2007, GMP PR, parte a GMP Group, este una dintre cele mai importante agenţii de relaţii publice din România. De-a lungul timpului, activitatea agenţiei a fost recunoscută local şi internaţional... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Related