La petrecerea neconventionala din Trenul Beck'sperience au participat 600 de oameni

La petrecerea neconventionala organizata in trenul Beck'sperience au participat 600 de oameni, informeaza DCCommunication. Sambata, 9 aprilie, la ora 22:00 a inceput petrecerea neconventionala care s-a desfasurat pe tot parcursul drumului Bucuresti - Campina si retur.

Trenul Beck’sperience  face parte din campania integrata, dezvoltata de Lowe. Promovarea se realizeaza prin spoturi TV si radio, POSM-uri, ambalaje special create pentru promotie si este sustinuta printr-o platforma online adaptata de HyperActive pe site-ul becks.ro.

"Ne-am propus sa continuam sa le oferim consumatorilor oportunitati inedite prin care sa intre in contact cu spiritul neconventional cu care Beck’s i-a obisnuit. Am pornit de la ideea de a recompensa fidelitatea consumatorilor si am urmarit sa nu le oferim simple premii, ci experiente extravagante”, comenteaza Mihai Fetcu (Creative Director, Lowe).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related