[Digital Buzz] Campanii la CPC vs. targetare comportamentala predictiva

Digital Buzz cu Laurentiu Pop (Deputy Managing Director, HTTPOOL Romania)

IQads: Solutia oamenilor de media buying pentru o gestionare eficienta a bugetelor de display a fost sa treaca de la CPM la CPC. Insa nu toate campaniile de bannere sunt menite sa atraga clickuri, unele oferind chiar o expunere gratuita, atata timp cat campania se cumpara la CPC, iar creatia nu e facuta sa atraga clickul. Dupa cum vad, serviciul vostru de targetare comportamentala predictiva, Httpool Behavioural, rezolva problema livrarii de bannere catre oamenii nepotriviti, care nu sunt in target. Exista totusi o marja de eroare? Chiar vor fi targetati toti cei interesati de o anumita categorie de produs?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

ThinkDigital

ThinkDigital este una dintre cele mai mari retele de servicii media online din Europa de Est si de Sud, cu birouri in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Ungaria si Albania. Sales house, regie de vanzari, digital... vezi detalii »

Branduri

Oameni

Sectiune



Related