[Digital Buzz] Campanii la CPC vs. targetare comportamentala predictiva

Digital Buzz cu Laurentiu Pop (Deputy Managing Director, HTTPOOL Romania)

IQads: Solutia oamenilor de media buying pentru o gestionare eficienta a bugetelor de display a fost sa treaca de la CPM la CPC. Insa nu toate campaniile de bannere sunt menite sa atraga clickuri, unele oferind chiar o expunere gratuita, atata timp cat campania se cumpara la CPC, iar creatia nu e facuta sa atraga clickul. Dupa cum vad, serviciul vostru de targetare comportamentala predictiva, Httpool Behavioural, rezolva problema livrarii de bannere catre oamenii nepotriviti, care nu sunt in target. Exista totusi o marja de eroare? Chiar vor fi targetati toti cei interesati de o anumita categorie de produs?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ThinkDigital

ThinkDigital este un digital media powerhouse cu sediul central la Bucuresti si reprezentanti in mai multe tari din regiune, care opereaza 3 linii principale de business: 1. Sales House/Adnetwork: Monetizeaza in... vezi detalii »

Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related