Oxygen PR a realizat campania de brand PR "Tabara de Reformare" pentru Heineken

Oxygen PR a realizat campania de brand PR "Tabara de Reformare" pentru Heineken

Campania de brand PR realizata de Oxygen PR pentru Heineken s-a desfasurat sub forma concursului "Tabara de reformare", la care au participat 20 de barbati inscrisi singuri sau de partenere si mai multi bloggeri, printre care Cristi Dorombach, Adrian Ciubotaru, Cetin Ametcea, Raluca Popa, Cristina Bazavan, Sana Nicolau, Adina Necula, potrivit unei informari de presa din partea Oxygen PR.

Inscrierile in concurs s-au facut in cadrul matinalului "Guerrila de dimineata", unde prietenele si sotiile au sunat in direct si au impartasit 'pacate" mici ale partenerilor lor, cum ar fi ca au uitat o aniversare sau sa cumpere flori. De asemenea, barbatii au putut suna sa se inscrie voluntar, marturisindu-si dorinta de schimbare in bine.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Related