Despre reinventarea marketingului la Marketing 360

In cadrul evenimentului Marketing360, ce a avut loc pe 21-22 iunie la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, specialisti din domeniul marketingului si comunicarii au supus discutiei, dezbaterii si analizei, subiecte precum: cum a evoluat piata de profil in ultimul an, ce strategii de marketing au functionat si ce tactici si canale aduc valoare in interactiunea dintre branduri si consumatorul modern.

Prima zi a evenimentului a constat intr-o conferinta deschisa de Adam Nunn (CEE Account Director, PHD Media), care a prezentat impactul pe care evolutia tehnologiei si dezvoltarea noilor canale media il au in comportamentul consumatorului. Urmatorul speaker a fost Paul Markovits (Marketing Director, Heineken Romania), care a demonstrat pe baza unor studii de caz din propriul portfoliu cum sa creezi buzz  in mediul online, sesiunea incheindu-se cu Adrian Alexandrescu (Managing Partner, Interactions), care a vorbit despre ce trebuie stiut atunci cand realizezi concursuri si promotii atat in mediul online cat si in offline.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Marks

Marks este un nou tip de echipa, iar fondatorii Marks sunt specialisti care vin atat din “lumea clientului”, cat si din “lumea agentiilor”; specialisti in domenii diferite –... vezi detalii »

Sectiune



Related