Campania de lansare pe piata romaneasca a berii Staropramen realizata de Lowe&Partners si Initiative

Campania de lansare pe piata romaneasca a berii Staropramen realizata de Lowe&Partners si Initiative

Lowe&Partners si Initiative au colaborat la realizarea campaniei de promovare a lansarii berii Staropramen in Romania, informeaza un comunicat emis de GolinHarris. Campania este comunicata printr-un spot TV international adaptat local de Lowe&Partners, precum si prin POSM si evenimente dezvoltate de Lowe&Partners. Initiative a dezvoltat si implementat strategia de media.

Initiative a castigat licitatia organizata la inceputul anului pentru toate brandurile Bergenbier S.A., iar Lowe&Partners gestioneaza contul de creatie al Staropramen din luna aprilie, dupa ce la sfarsitul anului trecut a castigat conturile Beck's si Stella Artois.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related