"Expeditia Verde" parte a platformei Renault Eco2 a atras aproximativ 3 milioane de impresii ale aparitiilor in Social Media

Graffiti Public Relations si Kaleidoscope au dezvoltat campania sociala „Expeditia Verde” care face parte din platforma Renault Eco2 si care a atras peste 800 de comentarii, aproape 3 milioane de impresii ale aparitiilor in Social Media (Facebook, Twitter, YouTube), pe bloguri si ale aparitiilor in presa, informeaza un comunicat emis de BBDO. Proiectul Expeditia Verde a constat intr-o competitie online si offline intre bloggerii Cristian Birta (Chinezu, Bucuresti), Andrei Crivat (Timisoara), Ovidiu Eftimie (Brasov) si Marius Sescu (Iasi), care au trecut prin 4 probe in perioada 13 iunie – 11 iulie 2011.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related