"Buticarul" si "succesul" in afaceri - noul spot Piese de Schimb Dacia semnat Graffiti BBDO

Graffiti BBDO semneaza noul spot pentru piese de schimb Dacia, intitulat "Buticarul"- o viziune centrata pe dualitatea original-contrafacut si transpusa intr-o executie savuroasa ca poveste, ca limbaj si nu in ultimul rand ca interpretare.
Campania se adreseaza posesorilor de autoturisme Dacia. Obiectivul campaniei rezida in a oferi consumatorului perspectiva corecta asupra conceptului de piese de schimb de origine Dacia: piesele de schimb de origine Dacia sunt cele a caror calitate este garantata de producatorul de automobile. Disponibilitatea lor exclusiv in reteaua dealerilor autorizati Dacia reprezinta o "garantie a garantiei". Beneficiile transmise prinprisma acestei garantii sunt calitatea si fiabilitate,

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related