De Craciun, fii mai bun, nu bea la volan!

Agentia McCann/Creative Services a initiat, impreuna cu Interbrew Romania si Politia Capitalei (Brigada de Politie Rutiera), o campanie de responsabilitate sociala. Desfasurata sub mesajul «De Sarbatori, nu conduce dupa ce ai baut», campania isi propune sa determine conducatorii auto sa isi schimbe comportamentul la volan, prin aplicarea conduitei preventive.

Spotul « Wild Christmas » va fi difuzat pe principalele statii TV (PRO TV, Antena1, Prima TV, TVR1, MTV, TV Sport) in perioada 16 decembrie 2005 - 10 ianuarie 2006. Noutatea campaniei este data de asociererea, in premiera, a brandului Bergenbier fara alcool cu Politia Rutiera, intr-o campanie de responsabilitate sociala, la initiativa agentiei de publicitate McCann Erickson.
"Conceptul e destul de clar: excesul de alcool dauneaza grav Sarbatorilor. Avand in vedere perioada in care trebuie sa ruleze campania, a trebuit sa evitam tonul grav, sumbru, care insoteste tema "don't drink and drive". Am pastrat insa impactul si emotia, pe care trebuie sa le aiba orice campanie sociala. In alta ordine de idei, multumim casei de productie Multimedia Est si regizoarei Andreea Paduraru, care au dus la bun sfarsit sarcina grea a executarii acestui scenariu. " Alexandru Dumitrescu, Associate Creative Director, McCann/Creative Services.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related