Propaganda si Eye PR ofera servicii de comunicare integrata pentru Romprest

In urma castigarii pitch-ului organizat de Romprest in aceasta toamna, Propaganda si Eye PR vor asigura, incepand din 2012, serviciile de concept si strategie de campanie, creatie, interactive, media relations, CSR si media pentru compania de salubritate, informeaza un comunicat emis de Eye PR.

"Am fost foarte incantati de propunerea Propaganda, care s-a ridicat la nivelul asteptarilor noastre prin abordarea complexa si plina de seriozitate a brief-ului. Ne-au propus o campanie integrata, de impact, ce a reunit conceptul creativ cu cel efectiv realizat prin cercetarea calitativa efectuat in evaluarea pietei de profil. Speram sa fie o colaborare de lunga durata, constructiva, prin care sa reimprospatam imaginea Romprest, pastrandu-ne entitatea ca o marca originala", a declarat Adriana Calcan (Manager Marketing si Comunicare, Romprest).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related