Eficacitate prin creativitate

Interviu cu Serban Alexandrescu, Creative Director Headvertising

Am fixat interviul cu Serban intr-o marti, la ora 12.00, prin intermediul colegilor mei, prin urmare fara nici un contact prealabil cu el. Ziua mea de marti a debutat cu o prezentare foarte profesionala la care am asistat la Crowne Plazza, alaturi de directorii de marketing din multinationale, asa ca evident eram imbracat business. A trebuit sa parasesc prezentarea la jumatate, fiindca consider punctualitatea o treaba foarte importanta si un semn de respect fata de celalalt, si am pornit spre Headvertising. Spre mirarea mea, circulatia a fost lejera - tocmai cand aveam mult timp la dispozitie - asa ca am ajuns pe la 11.30 in fata sediului ce purta la loc vizibil celebra emblema a dulaului de vanatoare. Headvertising are sediul pe malul Dambovitei, intr-o vila foarte cocheta si probabil romantica pentru « locatari », dar locul e neofertant pentru cineva care ar vrea sa bea o cafea la o terasa si sa astepte. Prin urmare, am hotarat sa intru. Primul soc il constituie holul imens, in care personajul principal este…o masa de ping-pong. Undeva intr-o latura, pentru a nu « lua fata » mesei, era si biroul asitentei. Ma conduce intr-o sala de asteptare si ma roaga sa astept. Ma gandeam ca Serban are treaba si nu poate sa apara - in definitiv, eu venisem mai devreme - iar asistenta nu m-a lamurit deloc in aceasta privinta. In schimb mi-a adus o cafea buuuuuna, si spune asta un bautor inrait de cafea. Era o cafea foarte « profi », desi n-as putea spune ce brand. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Related