Noaptea Agentiilor, editia a III-a

Anul acesta Noaptea Agentiilor va avea loc pe 15 mai, in sediile agentiilor de comunicare participante.

Obiectivul proiectului initiat si organizat de The Institute este de a promova creativitatea romaneasca prin derularea de evenimente interactive ce au loc simultan in sediile agentiilor, pe parcursul aceleiasi nopti.

In cadrul celor doua editii din anii precedenti peste 4.000 de persoane au participat la concursuri, concerte, proiectii sau expozitii organizate de catre 21 de agentii: AdVenture, BBDO Group, BrandUP, Cohn&Jansen JWT, DRAFT FCB, Green Pixel, Grey-G2 Romania, Headvertising, Hippos, iLeo, Infinit, Idealist, Leo Burnett & Target, MB Dragan, Propaganda, RUSU+BORTUN BRAND GROWERS, Saatchi & Saatchi, Starcom, The Geeks, Webstyler si Wunderman.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cohn&Jansen JWT

We're always looking for relevant and visible ideas that take into account the cultural and social context of the world we’re in. Strategy & planningWe turn insights into relevant communication strategies.... vezi detalii »

Geometry

Geometry este agentia de End to End Creative Commerce, parte a WPP. Obiectivul nostru este acela de a crea experiente in retail care sa duca la cresterea businessului. Credem ca spatiul de retail are cel mai... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related