Ogilvy Romania le arata clientilor COSMOTE cum pot deveni putin mai bogati in fiecare zi

Ogilvy Romania le arata clientilor COSMOTE cum pot deveni putin mai bogati in fiecare zi

[UPDATE] Cea mai recenta campanie COSMOTE dezvoltata de Ogilvy Romania isi propune sa le prezinte clientilor brandului o oferta MINI, care odata activata, introduce utilizatorul intr-o promotie cu premii in valoare totala de peste 500.000 de euro, informeaza un comunicat emis de Ogilvy Group Romania. Campania este promovata prin 4 spoturi TV, animatii outdoor si kit-uri in store (postere, flyere, backlit, machete cataloage) si a beneficiat de asemenea de o perioada de teasing.

Abordarea Ogilvy porneste de la ilustrarea unei dorinte relativ firesti: aceea de a fi putin mai bogat in fiecare zi. Echipa Ogilvy si-a propus sa gaseasca un element surprinzator si in acelasi timp verosimil, care sa rezoneze cu modul in care oamenii se raporteaza la promotii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related