Imaginea companiilor depinde de credibilitatea specialistilor in PR

Ieri, 17 aprilie, la Camera de Comert si Industrie a Romaniei, s-au desfasurat conferintele primei zile din cadrul Olimpiadelor Comunicarii, editia a sasea. Prima conferinta, oferita de JTI Romania, a abordat rolul pe care trebuie sa-l aiba specialistul in Relatii Publice (PR) in cadrul unei companii. Dezbaterea a plecat de la observatia moderatoarei, Fulga Dimitrescu (JTI Romania), ca tinerii care isi doresc o cariera in acest domeniu nu ar trebui sa se astepte la un rol de "vedeta" in cadrul companiei, ci mai degraba la unul asupra caruia planeaza multe neintelegeri, mai ales la nivelul managementului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Related