Leo Burnett comunica noua imagine Bergenbier

Campania de comunicare pentru noul design al marcii Bergenbier poarta semnatura Leo Burnett si este sustinuta, pe langa spotul TV „Pisoii”, de executii in presa, bannere pe internet si activitati de e-mailing.

Ideea creativa pe care se construieste noul spot reconfirma masculinitatea marcii Bergenbier: “Barbatii observa, in general, numai detaliile care ii intereseaza - si oricine stie la ce s-a uitat de fapt un barbat inainte sa-i spuna unei femei “ce ochi frumosi ai!” Asa incat ne-am gandit la ce s-ar uita un barbat care e pus sa filmeze doua femei intr-un moment foarte siropos: intalnirea dintre un motan si puii sai nou-nascuti. Exact: la femei, la meciul de la televizor si la berile reci aduse de gazda. Iar printre detaliile interesante pentru barbati, si-a gasit locul noua eticheta, care face sticla de Bergenbier mai aratoasa si mai masculina”, explica Irina Burlan, copywriter.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Related