Echipa Graffiti BBDO despre campania Capital - “Fii propriul tau sef!”

Echipa Graffiti BBDO despre campania Capital - “Fii propriul tau sef!”

Graffiti BBDO a creat doua ilustratii pornind de la tema “Fii propriul tau sef!” care au rezultat intr-o campanie de imagine pentru Capital. In acest moment, campania cuprinde creatii in print, OOH si bannere, urmand ca in perioada urmatoare sa se stabileasca daca vor fi si alte modalitati de declinare.

In ce priveste cele doua print-uri ale campaniei, Bob Toma (Art Director, Graffiti BBDO) explica: “Ilustratia e una clasica, facuta in penita si tus, o tehnica veche in care rabdarea te pune la incercare, dar care, dupa parerea mea, oricand va triumfa in fata tabletelor si a mouse-ilor. Tinand cont ca e o campanie facuta pentru presa scrisa, genul asta de ilustratie ni se pare unul foarte potrivit, funny in acelasi timp, care-ti atrage atentia si te face curios sa intri in lumea ad-ului, descoperind tot felul de detalii. Una dintre executii reprezinta femeia antreprenor, aflata in mijlocul afacerii ei. In cazul asta, un studio de fashion design, dar nu unul obisnuit, ci unul adaptat conditiei ei; toate obiectele precum masina de cusut, papiote, materiale textile facand parte din universul plin de savoare al omului care se pupa in fund. A doua executie ne pune in scena un barbat, antreprenor si el, in biroul personalizat asa cum fiecare om isi personalizeaza locul in care-si petrece o mare parte din viata. Locul omului nostru a suferit si el modificari, iar toate obiectele, mobilierul, flip chart-ul, geanta, tablourile poarta amprenta vizibila a omului care se pupa-n fund."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Subiecte

Sectiune



Related