O singura campanie romaneasca pe shortlist-ul de la Prague International Advertising Festival 2013

"Romanians are smart", campania dezvoltata de catre McCann Erickson pentru ROM Autentic, este singura campanie romaneasca ce a ajuns in shortlist-ul competitiei Prague International Advertising Festival 2013, competitie aflata la a patra editie.

"Romanians are smart" concureaza la categoria "Consumer engagement" alaturi de campanii celebre, printre care se numara "Nike+FuelFest"(R/GA), "The feed from Getty Images" (R/GA) sau "Dove Ad MakeOver" (Ogilvy & Mather UK).

Gala festivalului urmeaza sa se desfasoare pe 21 si 22 mai, iar Adrian Botan (Vicepresident Creative Excelence McCann WorldGroup Central and Eastern Europe) se numara printre cei 12 jurati ai competiei de anul acesta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Oameni

Sectiune

Dictionar



Related