Noul website Napolact, dezvoltat de SENIORHYPER

Noul website Napolact, dezvoltat de SENIORHYPER

SENiORHYPER a dezvoltat noul website Napolact, o actiune parte dintr-o campanie mai ampla de rebranding Napolact, informeaza un comunicat emis de GolinHarris. Website-ul a preluat noile elemente de brand, care inspira modernitate, dar a pastrat si elementele care amintesc de traditionalism, spre exemplu stampila care atesta faptul ca laptele din inima Ardealului, trademark-ul Napolact, exista inca din 1955.

"In procesul de rebranding al Napolact, website-ul este un canal de comunicare foarte important si ne-am bazat pe partenerii nostri de la SENiORHYPER pentru redesign-ul si modernizarea lui. Este primul website Napolact, adaptabil la orice tip de dispozitiv, fie el desktop, tableta sau telefon mobil, ceea ce ajuta brandul sa se modernizeze, sa comunice cu un target mai tanar, pastrandu-si insa valorile traditiei si ale lucrului bine facut", a declarat Mircea Badiu (Brand Manager, Napolact).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Profero Bucuresti

Profero Bucuresti, afiliata la reteaua internationala MullenLowe Profero, este o agentie de digital advertising cu o experienta de peste 10 ani pe piata din Romania, atat cu branduri locale, cat si... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related