Catalin Dobre si Ioana Filip (McCann Erickson) in cautarea leilor de la Cannes

Catalin Dobre si Ioana Filip (McCann Erickson) in cautarea leilor de la Cannes

Dupa ce s-au intors de la Cannes cu doua Silver-uri si un Bronze pentru campania "Biblioteca Digitala Vodafone", i-am prins pe Catalin Dobre (Executive Creative Director, McCann Erickson) si Ioana Filip (Group Creative Director, McCann Erickson) la o discutie despre experienta Cannes Lions 2013. Ne-au povestit despre petreceri, vedete, prieteni vechi, dar si despre juriu, categorii sau castigatori fara prea mari merite. Turnati-va un pahar de roze (la mare cautare pe Riviera Franceza) si pregatiti-va de o calatorie la cel mai prestigios festival de publicitate.

IQads: Cum a fost experienta Cannes Lions in 2013? Cum a fost vremea? Cum au fost petrecerile? Cum s-a descurcat P.Diddy?
Catalin Dobre: Roze-ul de la Martinez, durerea de cap de a doua zi, clasica intebare “how many people are in your agency?”, petrecerile de pe plaja, mini-dezamagirile de la speakerii din Grand Auditorium si surprizele placute din salile mai mici, coada de la gale intotdeauna mai mare decat te asteptai, prietenii raspanditi prin lume pe care nu i-ai mai vazut de mult timp, investigatiile sherlock-iene pentru a afla ceva despre premii inainte de anuntul oficial, bucuria imediat dupa ce ai aflat si trimisul de mesaje mai departe cu mentiunea „nu spune la nimeni”, ziua de plaja pe care ti-o promiti, dar parca mereu sunt prea multe de facut. Asta e Cannes-ul in fiecare an. Dar mereu se simte un pic altfel, cred ca depinde unde esti cazat :).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related