Irina Becher (Leo Burnett): Trebuie sa ma opresc sa fiu creativ si sa stiu sa fiu Director de Creatie

Irina Becher (Leo Burnett): Trebuie sa ma opresc sa fiu creativ si sa stiu sa fiu Director de Creatie

Vazut din afara, traseul profesional al Irinei Becher in cadrul Leo Burnett pare o crestere naturala, fara prea multe surprize aparute pe drum. De acum 8 ani, de cand a deschis pentru prima data usa departamentului de creatie al agentiei, din pozitia de copywriter, Irina si-a trecut in portofoliu clienti importanti precum Bergenbier, P&G, 24FUN, Altex sau Prigat, dar si cateva premii la Ad'OR, Effie sau Golden Drum. Femeia care a scris "Imnul Barbatului" si a incercuit cu rosu in calendarele barbatilor romani data de 5 mai (Ziua Barbatului) conduce de trei luni creatia din Leo Burnett, pozitie pentru care spune ca nu e nimeni pregatit intru totul de la inceput, dar ale carei secrete se invata pe parcurs. Si, din discutia pe care am avut-o cu ea despre asta, Irina Becher pare dispusa sa invete sa devina un Creative Director foarte bun, dar mai ales unul despre care oamenii din echipa ei sa aiba aceeasi parere: "asta e foarte important pentru mine". In primul interviu pe care il ofera din noua ei pozitie, Irina Becher ne-a povestit despre provocarile noului rol, despre strategia pe care o urmeaza si despre ce inseamna trecerea de la Copywriter la Creative Director.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Related