O noua directie de comunicare pentru Noroc, de la Leo Burnett & Target

O noua directie de comunicare pentru Noroc, de la Leo Burnett & Target

Leo Burnett & Target si Bergenbier S.A au dezvoltat o noua directie de comunicare pentru Noroc. Sub sloganul "Gustul mestesugit, nu nimerit", comunicarea pentru brandul de bere isi propune sa sublinieze faptul ca norocul se naste din iscusinta, atentie la detalii si respectarea stricta a ritualurilor, arata un comunicat din partea agentiei.

Noua directie de comunicare este prezentata printr-o campanie ce cuprinde doua spoturi TV. Acestea il au ca protagonist pe un potcovar care respecta intru totul reteta norocului – ritual, atentie la detalii, maiestrie –, povestile lui subliniind atributul principal al brandului Noroc: calitatea.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related