Branding-ul "Traditii din Romania", noua gama de lactate Danone, semnat de AMPRO Design

Branding-ul "Traditii din Romania", noua gama de lactate Danone, semnat de AMPRO Design

AMPRO Design a creat branding-ul noii game de lactate lansate de Danone, Traditii din Romania. Noul brand este promovat prin spoturi TV, create de Broadcast Studio si prin activitati de BTL, arata un comunicat emis de Danone.

Campania de lansare evoca decoratia si coloritul traditionale, avand ca personaj principal un cocos:

"Pentru noi a fost o provocare de la inceput pana la sfarsit. Am desenat 10 modele de cocosi si 17 modele de vacute. Am facut nenumarate combinatii intre tiparele prezentate pana a fost ales cocosul castigator. Au fost desenate cate 240 de desene pentru fiecare personaj in parte, desene care au fost scanate, curatate si apoi colorate pentru a obtine animatia finala. La castingul pentru vocea cocosului au fost invitati 6 actori. Au fost 3 saptamani de munca finalizate cu un spot TV de 25 secunde, de care suntem foarte mandri", a declarat Viorel Radulescu (Coordonator proiect ATL, Broadcast Studio).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


AMPRO

Infiintata in 2005, AMPRO este cea mai premiata agentie de strategie si design de brand din Romania, care ofera o gama completa de servicii de branding. Obiectivul AMPRO este sa ajute produsele clientilor sa fie... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related