AMPRO Design a realizat redesignul ambalajelor JOE

AMPRO Design a realizat redesignul ambalajelor JOE

Agentia de brand & packaging design AMPRO DESIGN a fost aleasa in urma unui pitch de Nestle Romania pentru redesenarea intregii linii de packaging JOE. Redesignul Joe a inceput odata cu repozitionarea intregului portofoliu si prin lansarea celui mai nou produs JOE, Ispite Dezvaluite, care se inscrie in noua identitate vizuala, informeaza un comunicat emis de agentie.

"Pe cat de simplu parea brief-ul, pe atat de greu a fost sa gasim solutia potrivita pentru redesenarea ambalajelor Joe in concordanta cu noua platforma a brand-ului, Light indulgence. Dupa testarea interna a cel putin 8 rute de design, am decis sa redam lightness-ul printr-un limbaj vizual care combina imaginea fotorealista cu ilustratia schitata, astfel ramanand in zona potrivita pentru consumatorii JOE. Light indulgence = placere nevinovata, de aceea am ales norul, aripile si aura care, pe de-o parte, simbolizeaza inocenta placerii de a savura o napolitana Joe, iar pe de alta se comporta ca elemente de diferentiere intre sortimente", a declarat Irinel Ionescu (Creative Partner, AMPRO Design).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

AMPRO

Infiintata in 2005, AMPRO este cea mai premiata agentie de strategie si design de brand din Romania, care ofera o gama completa de servicii de branding. Obiectivul AMPRO este sa ajute produsele clientilor sa fie... vezi detalii »

Companii

Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune



Related