Design de brand pentru MONROE Make-up & Hair Lounge si pentru Timesquare by CELLINI, realizat de HIPPOS

Design de brand pentru MONROE Make-up & Hair Lounge si pentru Timesquare by CELLINI, realizat de HIPPOS

Agentia de design si publicitate HIPPOS a realizat doua noi proiecte de design de brand, pentru studioul de make-up MONROE si magazinul de ceasuri Timesquare by CELLINI, ocupandu-se de identitatea vizuala si partea de design web, dar si de design ambiental si service design, anunta un comunicat emis de agentie.

MONROE Make-up & Hair Lounge a fost lansat la inceputul lunii iulie si este primul studio de make-up & hair express din Romania, adresandu-se femeilor care au nevoie nevoie de serviciile unui salon fara a avea o programare. Numele a fost inspirat de actrita Marilyn Monroe si se refera la nevoia femeilor de a se simti frumoase si apreciate, strategia de brand regasindu-se in sloganul Express by day/ Diva by night. Martin Emilian Balint (Creative Director, HIPPOS) s-a implicat in realizarea designului interior, de la partea de concept pana la decoratiunile interioare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Subiecte

Sectiune



Related