Publicitatea care a transformat romanii in devoratori

Publicitatea care a transformat romanii in devoratori

In 1995, Floriiiiiiin Calinescuuuuu prezenta pe scena un program cu reclame internationale alese pe spranceana de Jean-Marie Boursicot si aduse in tara de Dan Chisu, la prima editie romaneasca a Noptii Devoratorilor de Publicitate. Din public, Rona Hartner anima un grup de 50 de sustinatori care fluierau si aplaudau la vederea reclamelor proiectate pe ecran. Toti faceau parte din publicul de 4.500 de oameni al evenimentului, dintre care numai 300 cumparasera bilete. Dar prima editie a Noptii Devoratorilor de Publicitate n-a avut un obiectiv banesc, ci castigarea sufletelor romanilor iubitori ai genului. Si a functionat. Noua ani mai tarziu, intr-o varianta imbunatatita a Noptii Devoratorilor de Publicitate din '95, se aduna ad-uri, happening-uri, formatii, trupe de stand-up comedy, brand-uri, standurile lor si pasionatii de reclame. Dan Chisu (Fondator, Noaptea Devoratorilor de Publicitate) spune ca, de-a lungul timpului, conceptul a ramas neschimbat, dar forma in care e prezentat a fost reinventata. Sigur asta nu e lucru usor. De exemplu, asa cum povesteste mai jos Paula Lupu (unul dintre organizatorii NDP 2013), uneori se rupe ecranul de proiectie al cinematografului in care se tine evenimentul.  

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related