Incep inscrierile pentru Digital Marketing & Communication, un nou modul din cadrul Scolii IAA

Incep inscrierile pentru Digital Marketing & Communication, un nou modul din cadrul Scolii IAA

Scoala IAA deschide perioada de inscrieri pentru prima serie a Modulului de Digital Marketing & Communication, modul care vizeaza persoanele cu experienta de cel putin patru ani in domeniu si cunostinte solide in marcomm (account manageri, senior account manageri, account directori, brand manageri, senior brand manageri si strategic planneri), care doresc sa invete cum sa integreze in mod strategic digitalul in planurile de marketing si comunicare.

Cursul dureaza 18 zile, timp in care participantii sunt invatati sa analizeze contextul digital, sa inteleaga si sa defineasca rolul digitalului in strategia de marketing si comunicare, sa isi seteze obiectivele, sa elaboreze o strategie de digital, un brief de digital, sa inteleaga aspectele legate de executia si implementarea strategiei si sa evalueze si optimizeze rezultatele. Lucrarea pe care participantii vor trebui s-o realizeze pe parcursul cursului se va folosi de cunostintele dobandite, care la final vor fi testate si printr-un examen, pe baza caruia vor primi diplomele de absolvire.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


GMP+WEBSTYLER

In 2018, agentiile GMP Advertising si Webstyler au fuzionat, formand o singura agentie cu servicii intergrate GMP+WEBSTYLER, parte din GMP Group alaturi de GMP PR, Chapter 4 si Point Public Affairs. Cele doua agentii... vezi detalii »

Kubis Interactive

Kubis Interactive este una dintre cele mai mari agentii de digital de pe piata din Romania si ofera solutii de marketing online adaptate nevoilor clientului. De la campanii de consumer engagement pana la productie si... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related