WEBSTYLER si NUTRICIA despre campania care isi propune sa schimbe obiceiurile mamelor din timpul alaptarii

WEBSTYLER si NUTRICIA despre campania care isi propune sa schimbe obiceiurile mamelor din timpul alaptarii

Poate ati vazut noul spot NUTRICIA, cel cu bebelusul din restaurant, care comanda la pranz acelasi lucru ca mama lui, adica ceafa de porc si cartofi prajiti. E haios si sta la baza unei campanii dezvoltate de WEBSTYLER pentru brandul din portofoliul Danone, care isi propune sa informeze mamele despre importanta nutritiei in timpul alaptarii.

Proiectul include o aplicatie desteapta, NutriPlan, dar si alte componente de digital, PR si BTL. Ca sa-i descoasem toate dedesubturile, am stat de vorba cu Ana-Maria Zaharia (Brand Manager Aptamil, Danone NUTRICIA Early Life Nutrition) si Maria Dumitrica (Account Executive, WEBSTYLER) care ne-au oferit, pe rand, detalii despre campanie, modul in care se schimba obiceiurile alimentare ale romancelor dupa ce devin mame, dar si problemele pe care isi propune NUTRICIA sa le rezolve prin demersurile de comunicare. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related