Comunicarea medicala asigura 20% din cifra de afaceri IMAGE PR

Comunicarea medicala asigura 20% din cifra de afaceri IMAGE PR
Florina Badea (Account Manager, Healthcare Communications Division)

Asa cum am anuntat recent, IMAGE PR a infiintat prima Divizie specializata de Healthcare Communications. Ne-a interesat subiectul unei noi structuri specializate pe comunicarea in domeniul sanatatii, asa ca ne-am indreptat catre noul sediu al agentiei, o casa frumoasa cu terase, gradinita si piscina al carei tur ni l-a facut Catrinel Burghelea (Account Director, IMAGE Public Relations).

IMAGE PR si-a inceput activitatea in anul 1995, fiind una dintre primele agentii de PR de pe piata romaneasca. Este o agentie independenta de PR full-service, care functioneaza cu capital romanesc si care numara in prezent 30 de angajati. Printre clientii IMAGE PR se numara companii multinationale precum Coca-Cola HBC Romania, Philip Morris Romania sau Unilever, dar si asociatii din zona healthcare ca Asociatia Pacientilor cu Afectiuni Autoimune (APAA) si Asociatia Romana a Producatorilor Internationali de Medicamente (ARPIM), portofoliul din domeniul healthcare fiind destul de inchegat pentru a duce la infiintarea unei structuri separate de healthcomm.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related