[DERO e al tau - Finalisti] Lana: M-am inscris pentru ca am o mare simpatie fata de brandurile romanesti

[DERO e al tau - Finalisti] Lana: M-am inscris pentru ca am o mare simpatie fata de brandurile romanesti

DERO, brand traditional romanesc cu o istorie de peste 40 de ani, si-a dorit sa ofere consumatorilor romani ocazia de a alege noua haina a prospetimii DERO. Nu demult le-am cerut pasionatilor de design inspirati de plaiurile mioritice si traditiile romanesti sa creeze noul ambalaj al unuia dintre sortimentele DERO, care va ajunge pe rafturile din tara. Am primit 180 de inscrieri, dintre care au fost alese 10, dupa preferintele publicului de pe platforma The Creator si in urma unei jurizari profesioniste.

Pe Lana Dumitru o cunoastem datorita hainutelor ei minunate, prin care reuseste sa creeze un stil colorat si contemporan, inspirat din motivele populare romanesti. Acelasi spirit traditional, dar updatat, il exprima cele 2 designuri create de ea care au intrat in a doua etapa a competitiei "DERO e al tau". Am reusit s-o prindem intre doctorat si job ca sa vedem ce si cum mai face.

Va indemnam din nou la vot: nominalizati designul preferat in aplicatia Tu alegi noul ambalaj DERO pana duminica, 3 august, la ora 23:00. DERO premiaza implicarea voastra cu sansa de a castiga o excursie pentru 2 persoane in inima Romaniei sau cu unul dintre cele 17 pachete de DERO Ozon+ automat, la 8 kg. In urma voturilor, precum si unei a doua jurizari, se va decide cum va arata ambalajul editiei limitate DERO. Miza e mare: ambalajul ales va fi lansat in magazine in perioada toamna-iarna 2014 si va fi premiat cu 4.000 RON.

IQads: Spune-ne un pic despre tine. Ce diplome ai, la ce iti folosesc, ce faci in viata de zi cu zi?
Lana: Salut, IQads. Diplomele mi-au folosit pana acum doar ca sa pot ajunge la altele - si uite asa un sac de diplome. In rest la nimic, mai astept insa. Dupa job (lucrez la Lana), fac scoala (cercetez ca doctorand in Arte si Moda), iar dupa scoala, job. Dar, inainte de toate, ma distrez.

IQads: Cand te-ai apucat sa cochetezi cu graphic design-ul?
Lana: Tot pentru Lana, the brand. De-a lungul anilor am avut diverse colaborari cu alte branduri si uite asa a inceput.

IQads: Cum ai aflat de competitia DERO si cum ai decis sa te inscrii?
Lana: Am aflat de pe IQads, unde mai participasem la cel mai frumos concurs pentru mine, Puma The Creative Factory. M-am inscris pentru ca am o mare simpatie fata de brandurile romanesti.

IQads: Cum ai abordat brieful, de unde ti-a venit inspiratia?
Lana: Am aplicat unele dintre modelele mele caracteristice, generate digital si inspirate din motivele populare romanesti traditionale.

IQads: Povesteste-ne cum a evoluat realizarea lucrarilor finaliste.
Lana: In cazul meu, din fericire, putem vorbi despre lucrari, caci au fost 2 finaliste. Nu a fost drum lung: de la concept, la Photoshop, la rezultat.

IQads: Ce parere ai despre initiativele brandurilor de a revitaliza cultura si traditiile romanesti, cum este cea a DERO?
Lana: Brandul meu se defineste prin revitalizarea mentionata, asadar subscriu.

IQads: Ce-ar insemna pentru tine sa castigi competitia?
Lana: M-as bucura foarte tare sa castig competitia, si pentru mine, dar si pentru DERO :)

IQads: Spune-ne despre alte proiecte ale tale despre care ar trebui sa stim
Lana: Lanaa.ro este un proiect in continua schimbare. Colaborarile continua – Lana pentru PhotoliuLana X Britnic etc.

Alegeti ambalajul DERO preferat pana duminica, 3 august, la ora 23:00, in aplicatia Tu alegi noul ambalaj DERO.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Oameni

Sectiune



Branded


Related