O noua campanie de constientizare pentru parinti, marca ITSY BITSY FM si GMP Advertising

O noua campanie de constientizare pentru parinti, marca ITSY BITSY FM si GMP Advertising

ITSY BITSY FM si GMP Advertising desfasoara in aceasta perioada campania "Copilul tau are nevoie de timpul tau, nu de banii tai". Este o campanie de constientizare menita sa aduca o schimbare in relatia dintre parintii ocupati si copiii care au nevoie de atentia lor pentru a se dezvolta sanatos. Starnind amintiri parintilor si imaginatia copiilor, campania aduce cu siguranta bucurie in familie.

"De multe ori parintii muncesc foarte mult ca sa le asigure viitorul copiilor lor si uita ca acestia au nevoie de ei mai ales in prezent. Din putinul pe care il au, parintii cheltuie mult sa le ofere copiilor cele mai frumoase jucarii, iar acestia le acorda atentie doar cateva minute. Si asta pentru ca pentru copii mai important e jocul decat jucaria, mai important e cu cine se joaca si cum se joaca, chiar fara nicio jucarie", declara Nadia Tataru, Director General ITSY BITSY FM.

Campania include interventii in programele radio ITSY BITSY FM, spoturi audio, machete de presa, articole pe www.itsybitsy.ro, postari pe Facebook si o campanie de direct mailing cu "Betisoare fermecate" care se gasesc gratuit si in libraria Carturesti.

“Betisorul fermecat este un proiect punctual de direct mailing prin care am dorit sa transmitem parintilor care vin la libraria Carturesti mesajul ca nu este nevoie de lucruri sofisticate pentru a-ti face copilul fericit. Este suficient sa petreci timp cu el si sa dai frau liber imaginatiei”, declara Mihai Gongu, Creative Director GMP Advertising.

In emisiunile "Radem in familie cu Itsy si Bitsy", "Mamma Mia" si "Hai hui de vara cu Luiza", parintii si copii au fost provocati sa vorbeasca despre jocurile copilariei, care nu au nevoie decat de imaginatie si oameni dragi alaturi, despre jocurile preferate in familie, despre modalitatile cele mai simple de a petrece cat mai mult timp de calitate in familie.

[UPDATE] Cel mai recent spot radio din campanie reia, pe o voce robotica, manifestul campaniei: copiii nu au nevoie de jucarii sofisticate, ci de timp petrecut cu parintii.

Despre ITSY BITSY
Platforma educativa ITSY BITSY include primul post de radio pentru parinti si copii din Europa, ITSY BITSY FM, care emite on air si on-line, portalul itsybitsy.ro si Evenimentele ITSY BITSY, care permit contactul direct si permanent cu publicul in gradinite, scoli, locuri de joaca sau parcuri. ITSY BITSY  FM emite in prezent in Bucuresti si in peste jumatate din teritoriul Romaniei, ajungand astfel la peste 1,4 milioane parinti si copii, conform ultimului studiu realizat de D&D Research la comanda ITSY BITSY.

Despre GMP Advertising
GMP Advertising este din februarie, partenerul celei mai creative retele independente din Europa, Jung von Matt. Effie Index publicat in
iulie 2014 plaseaza GMP Advertising pe locul 7 in topul eficiensei intre agentiile independente din Europa. GMP a fost recunoscuta drept „Agentia Independenta a Noii Europe” in 2013 la festivalul Golden Drum si este cea mai premiata agentie independenta din Romania la festivalurile de creativitate locale si internationale. De asemenea, GMP este cea mai premiata agentie independenta din istoria premiilor Effie Awards Romania, singura detinatoare a doua titluri Grand Effie pentru acelasi brand – Timisoreana. Agentia este o prezenta constanta in etapele finale ale Festivalurilor Internationale Creative precum Cannes Lions si Eurobest. De 15 ani GMP construieste povesti de success alaturi de clientii sai pentru branduri precum: Timisoreana, Petrom, Romtelecom, Arctic, Baumax, Ciucas, Mondelez sau Volkswagen (in ordine cronologica).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related