eMAG a venit la ADfel 2014 cu tombola pe pipaite

eMAG a venit la ADfel 2014 cu tombola pe pipaite

Vineri ne-a vizitat eMAG la ADfel si a adus niste cutii mari mari, in jurul carora ne-am strans ca in dimineata de Craciun. In centrul activarii, parte a campaniei "Milioane de feluri de a te bucura", urma sa fie insa numai una. Vorbim de o cutie cu cate o gaura pe 4 dintre laturi, in care sa incapa la fix o mana curioasa. In ea stateau 4 produse ce trebuiau recunoscute numai prin pipait: atingeai obiectul pe toate partile si, odata ce intuiai despre ce e vorba, treceai la detalii, ca sa stii sa-l recunosti [poate un maner mai gros, o manivela mai ciudata, poate cate butoane avea pe fiecare parte, unde era rotunjit sau ascutit].

 
Foto: Miluta Flueras -  http://bit.ly/fotoconcert 

Foto: Miluta Flueras -  http://bit.ly/fotoconcert 

  
Foto: Xmedia Studio - www.xms.ro 

Ca sa verifici mai bine, te puteai folosi de tabletele pe care vedeai exact cum arata produsul pe eMAG.ro. Completai un biletel in care spuneai cine esti tu, ghicitorul, ce fel de produs ai recunoscut, care sunt brandul si modelul - toate astea pana sa se spuna stop joc.

 
Foto: Xmedia Studio - www.xms.ro 

 Foto: Xmedia Studio - www.xms.ro 

N-a trecut mult si pe langa cutia cu pricina s-a facut coada ca la painea calda. Aveai de stat si asteptat, pipaitul nu era treaba usoara. Am auzit ambitiosi, dornici sa parcurga cutia in lung si-n lat, speriati ca ceilalti le fura din timpul de investigatie. Unde mai pui ca, dupa ce pipaiai o data si te indreptai spre momentul adevarului, pe site-ul eMAG, vedeai ca multe modele semanau. Da-i iar o fuga pana la cutie sa pipai cum trebuie.


Foto: Ionut Marius - Uncle Jeb Studio  www.unclejebstudio.ro

Biletele s-au pus in urnele super-cutiei, iar piticii mosului eMAG, veniti de la Geometry Global, au selectat raspunsurile corecte. Dintre ele, s-a tras la sorti apoi pe scena, si uite asa, premiile s-au inmanat. Sa va spun si de produse: erau ascunse un uscator de par, un ondulator, o cafetiera, un aparat de tuns, o periuta electrica, un parfum, un telefon si o tableta. Da, pe bune. S-au dat si cate 3 din fiecare, nu asa.


Foto: Xmedia Studio - www.xms.ro


Foto: Xmedia Studio - www.xms.ro

Aveti aici modelele exacte si castigatorii, despre care stim ca au fost sunati, anuntati si premiati in caz ca, pana in final, doborati de somn, s-au retras de la terasa. Generosul mos eMAG a plecat intr-un final si el, obosit, dar multumit peste masura de cele intamplate. Sfarsit.

 

Activarea a fost gandita si implementata de echipele formate din:

- din partea Geometry Global: Mihai Fetcu (Creative Director), Stefan Vasilachi (Head of Arts), Ligia Calin (Senior Copywriter), Patricia Arbanas (Account Director), Adriana Staicu (Account Manager), Dinu Budileanu (PR & HR Assistant), Alex Petrescu (Strategic Planner), Mihaela Zaharia (PR Specialist), Mihai Sava (DTP), Ionut Iacobache (Production Manager), Claudia Cotae (Production Manager), Monica Grigore (Traffic Manager);

- din partea eMAG: Lucia Ciuca (Director Marketing), Nicoleta Musca  (Campaign Project Manager).

ADfel a fost organizat de echipa IQads: Marin Preda, Adriana Jescu (business developers), Iulia Bacanu, Cristi Avram, Mihaela Craciunescu (project management), Sonia Ardelean, Ionut Maxim, Diana Bercu, Miruna Spataru (editorial).

Fotografii si videografii oficiali ADfel au fost: Miluta Flueras de la ArtKlub, Uncle Jeb Studio, XMedia Studio, 438 studio, freelancerul Dorin Moldoveanu si Diana Gandila de la IQads. Scenotehnica a fost asigurata de FIVE's - Creator de Spectacol.

ADfel este un eveniment IQads, care a avut loc intre 18 si 24 august 2014, pe terasa Fabrica (Str. 11 Iunie, nr. 50, Bucuresti). Programul a inceput in fiecare seara la ora 18.00, iar intrarea a fost libera. Pe ADfel.ro si pe IQads.ro sunt prezentate detalii despre programul fiecarei seri din cadrul evenimentului.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Geometry

Geometry este agentia de End to End Creative Commerce, parte a WPP. Obiectivul nostru este acela de a crea experiente in retail care sa duca la cresterea businessului. Credem ca spatiul de retail are cel mai... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related