[Etica in publicitate] Alex Negoescu: "Daca un brand isi asuma scandalul pe care urmeaza sa-l genereze, nu cred in bariere puse liberei exprimari."

[Etica in publicitate] Alex Negoescu: "Daca un brand isi asuma scandalul pe care urmeaza sa-l genereze, nu cred in bariere puse liberei exprimari."

Alex Negoescu, director de creatie JWT, spune ca imoralul din publicitate e greu de definit, dar se conduce dupa o regula simpla: "I know it when I see it".

Codul etic personal
Tocmai pentru ca este un subiect vag si subiectiv, nu pot spune ca am un cod in ceea ce priveste situatiile imorale pe care le intalnesc, dar cred ca faimoasa afirmatie a unui judecator de la curtea suprema de justitie a Statelor Unite despre ce este pornografia se potriveste si acestei spete: I know it when I see it.

Pacatele publicitatii romanesti
Aceleasi cu pacatele publicitatii din oricare alt colt al lumii. Nu suntem, cred, atat de originali, avem doar bugete mai mici.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related