[In numele publicului] Alex Negoescu: Ma cam ingrozeste usurinta cu care teme foarte importante – toleranta, conditia femeii, tribalismul politic, emigratia, razboiul, religia – sunt preluate zglobiu de publicitate

[In numele publicului] Alex Negoescu: Ma cam ingrozeste usurinta cu care teme foarte importante – toleranta, conditia femeii, tribalismul politic, emigratia, razboiul, religia – sunt preluate zglobiu de publicitate

Unii creativi au ajuns sa se comporte ca si cum ar lucra la un ONG, spune Alex Negoescu, (Creative Director Cohn&Jansen JWT). Si asta pentru ca nu mai poti vinde nici macar o guma fara sa salvezi guvizi sau sa arati ca te implici, instr-un fel sau altul, in marile teme sociale. Astfel de teme sunt tratate cu superficialitatea inevitabila mediului de niste oameni nu foarte pregatiti sa le discute pentru ca asta se cere.

Alex crede ca responsabilitatea publicitatii ar trebui sa porneasca din locuri primare.

Publicitatea nu trebuie sa minta. Sau sa induca in eroare. Sau sa discrimineze. Sau sa incite la violenta. Ma rog, chestii de baza. Eu de-aici as porni orice discutie. Nu sunt convins ca le bifeaza intotdeauna.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Companii

Sectiune

Dictionar



Related