Un clip no-budget pentru Dekadens, produs in totalitate de un strateg: Carina Toma (Jr. Strategic Planner, Publicis)

Un clip no-budget pentru Dekadens, produs in totalitate de un strateg: Carina Toma (Jr. Strategic Planner, Publicis)

Cat costa sa faci un clip? O intrebare care te poate impinge spre colaps mental. Sau poate nu, depinde cu cine vorbesti. Poate sa aiba si buget zero. Apropo, ati vazut ca Dekadens au lansat de curand un video, pentru melodia "Small Town Boy"?

Poate nu stiati c-a fost gandit si produs in totalitate de un strateg junior de la Publicis Bucharest, pe numele ei, Carina Toma. Ea a scris, a filmat, a montat si a editat intregul proiect. Asta dupa ce i l-a propus pe Facebook Andreei Verde.

Deschiderea celor de la Dekadens, bunavointa amicului Marius Joian, implicarea Andreei Retinschi, contributia stilistei Cristina Grama si consultanta regizorala a lui Sergiu Prundurel si, desigur, ambitia Carinei - toate, impreuna, au adus in lumea online-ului clipul de mai jos. La vizionat, va rog.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related