Diana Oancea (BPN), despre sexul publicitatii: A fost o lume inceputa de barbati, indubitabil, insa acum este condusa de femei

Diana Oancea (BPN), despre sexul publicitatii: A fost o lume inceputa de barbati, indubitabil, insa acum este condusa de femei

Diana Oancea (Performance Media Specialist, BPN) spune ca situatia s-a schimbat in Romania si, deci, si in publicitate, iar barbatii incep sa piarda monopolul conducerii. Imaginea romancelor a ramas insa in urma: in reclame, ele sunt inca niste gospodine dragute.

Societatea romaneasca trece in acest moment printr-o perioada de schimbare. Femeile incep sa prinda "curaj" de a fi lideri atat in gospodarii, cat si la locul de munca. Daca pana in anii 2000 femeile traiau in umbra barbatilor, acum situatia sta diferit si sunt femei care castiga mai bine ca sotii lor sau sunt chiar capul familiei.

In reclame, insa, ca reminiscente ale culturii pre-democratice, cumva femeile au ramas acele gospodine dragute care vor sa satisfaca nevoile familiei. Sa fie bine, ca sa nu fie rau :)

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related