Vincon Romania indeamna romanii sa creeze „Harta Oamenilor Buni”

Vincon Romania indeamna romanii sa creeze „Harta Oamenilor Buni”

In perioada 15 martie – 15 iunie 2015, Vincon Romania le ofera romanilor posibilitatea de a crea o harta a tarii cu oamenii pe care ii apreciaza, in cadrul campaniei pentru brandul Beciul Domnesc – „Harta Oamenilor Buni”. Este un mod unic de a scoate in evidenta faptul ca in Romania exista oameni de bine, pentru care merita sa cinstim un pahar de vin Beciul Domnesc.

De altfel, dupa sapte saptamani de la debutul campaniei, pe „Harta Oamenilor Buni” au fost inscrise 4.000 de persoane, cele mai multe fiind din judetele Bucuresti, Iasi, Pitesti, Galati si Cluj.

„Prin aceasta campanie am dorit sa recompensam faptele bune realizate de cei pe care deseori ii trecem cu vederea. E important sa recunoastem ca in tara noastra se intampla si lucruri faine, ca noi, romanii, deseori facem si fapte bune, cu care ar trebui sa ne mandrim. Prin insight-ul de la care a pornit aceasta promotie am mizat pe optimismul din fiecare. Beciul Domnesc crede in puterea binelui si ii saluta pe toti cei cu inima mare, care fac Romania mai frumoasa zi de zi prin faptele lor bune. Si ca toate acestea sa nu mai treaca neobservate si nerecompensate, am creat «Harta Oamenilor Buni»”, declara Simona Hancu, Marketing Director Vincon Romania.

Cum se formeaza „Harta Oamenilor Buni”

Fiecare consumator de Beciul Domnesc se poate inscrie prin SMS la 1816 sau prin aplicatia din pagina de Facebook Beciul Domnesc, nominalizand o persoana aparte pentru o fapta buna. Alaturi de persoana nominalizata, consumatorii pot castiga, prin tragere la sorti: 3 premii de 100 lei fiecare (zilnic) si, la finalul promotiei, 9 premii in valoare de 5.000 lei.

Promovarea promotiei TV, online si in store
Promotia nationala „Harta Oamenilor Buni”, dedicata consumatorilor finali, este sustinuta prin campanie TV, online si suport in store, prin materiale de tip POSM.

 TVC

Echipele care au lucrat la proiect

Propaganda

Alexandru Lazar – Senior Art Director | Alexandru Tocilescu – Copywriter | Dinu Panescu – Creative Director | Diana Caracota – Strategic Planner | Mihaela Giurca – Client Service Director | Claudiu Petria  – Account Manager | Ana-Maria Lazar – Account Executive | Marcela Moldovan – AV Director | Catalin Cristian – AV Editor | Svetlana Bulacu – Managing Partner | Ramona Petu – Media Planner

Vincon

Simona Hancu – Marketing Director | Horatiu Mitu – Brand Manager | Bogdan Costin – Brand Manager

Vincon Romania este cel mai mare producator de vinuri din tara noastra, cu o gama de produse adresate tuturor segmentelor de consumatori. Vincon Romania detine circa 1.500 de hectare de vita de vie in podgoriile Odobesti, Cotesti, Panciu si Husi si 9 crame. 

Crama Beciul Domnesc este una dintre cele mai mari vinoteci profesionale din Romania, detine peste 100.000 de sticle de vin, cele mai vechi datand din 1949. Crama, monument istoric si inclusa in programele de conservare UNESCO, a fost fondata in timpul domniei lui Stefan cel Mare si a fost renovata intre 1834 - 1839, in perioada domniei lui Mihail Sturdza.
Crama Paradis, cunoscuta datorita rezervei de distilat de vin, este cea mai mare din Sud-Estul Europei, avand peste 4.800 de butoaie din stejar.

In portofoliul de vinuri Vincon se afla branduri recunoscute, lideri in segmentul lor, precum Beciul Domnesc sau Comoara Pivnitei, vinarsurile nou lansate – Miorita XO de 25 de ani vechime si Miorita XO de 30 de ani vechime, alaturi de o serie de game de vinuri premium noi, multiplu medaliate, precum Ambrosio, Egregio, Mirabilis Machina, Rose Far Niente si Doua Vorbe.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related