[Creativul manager] Sorin Tranca: Ne place sa ne amagim cu ideea ca Ideea e cel mai important lucru. De fapt, rapiditatea, capacitatea de a face sinteze, priceperea in executie sunt cel putin la fel de importante

[Creativul manager] Sorin Tranca: Ne place sa ne amagim cu ideea ca Ideea e cel mai important lucru. De fapt, rapiditatea, capacitatea de a face sinteze, priceperea in executie sunt cel putin la fel de importante

Ideea e doar inceputul si nu garanteaza nimic. Nu exista un director de creatie care sa nu stie asta, din simplul motiv ca el e responsabil nu doar de slefuirea ideilor, ci de tot restul labirintului pana la executie si lansare. Si, apoi, dincolo de aceste dealuri spre departe, pe taramul rezultatelor pentru business-ul clientului. Asta pe fiecare cont. Si uite asa devin importante timpul, interactiunea si intelegerea clientului, profitabilitatea si rezultatele.

Spune Sorin Tranca (Managing Partner si Creative Director, FRIENDS\TBWA):

"Pentru a trece de la copy\art la director de creatie trebuie, pe langa cele pe care le faci, sa adaugi psihologie (ca sa pricepi consumator), sociologie (ca sa pricepi schimbare de perceptii), economie (ca sa pricepi business-ul clientului), people skills, antropologie si alte cateva lucruri.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related