Hulala: Pofta de friscuit vine cu noi!

Hulala: Pofta de friscuit vine cu noi!

Hulala lanseaza campania nationala ”Castiga premii cu pofta de friscuit!”, oferindu-le romanilor o noua abordare in universul prepararii deserturilor, dar si premii cu multa inspiratie pentru ornat. 

Frisca nr. 1 in Romania (Conform Nielsen Retail Audit 2015) ne surprinde cu o campanie jucausa, care cuprinde comunicare TV, online si activitati de promovare in magazine, realizata de agentia de publicitate Mercury360, impreuna cu agentia de digital Outbox.

 

Eu friscuiesc, tu ce faci?

Campania "Castiga premii cu pofta de friscuit!” rescrie semantica termenului ”frisca”, propunand o noua abordare a modului in care privim deserturile.

Acest demers creativ si-a propus sa transforme o campanie nationala de promovare intr-o experienta a gustului, care sa ramana in vocabularul dar si in bucatariile romanilor. Iar de aici pana la verbul ”a friscui” n-a mai fost decat o joaca, una de copil, una destul de dulce.

Conceptul, materializat in expresia ”pofta de friscuit”, este o invitatie la joaca, la curiozitate, la un pic mai multa creativitate in bucatarie, stare care se va regasi atat in spotul TV, cat si in activitatile specifice unei promotii. In plus, pentru mai multa inspiratie, premiile campaniei vin si ele cu aceeasi pofta de friscuit: o bucatarie cu imaginatie, tavi si forme pentru gatit.

Munca a fost si ea pe masura brandului Hulala. Echipa Client-Agentie a reusit sa realizeze in trei saptamani o campanie de la zero, o campanie in care s-au pus multa pasiune si energie, si bineinteles, multa frisca Hulala. Materialele pregatite sustin conceptul, redand atmosfera transmisa si de spot: momente de bucurie, pofta de joaca, pofta de friscuit.

Inscrierea in campanie se face cumparand orice produs din gama Hulala, frisca, si din gama Gran Cucina, smantana de gatit, trimitand datele bonului fiscal prin SMS la numarul 1735, sau inscriindu-l pe site. Campania se desfasoara in perioada 9 noiembrie-10 ianuarie.

Hulala, frisca vegetala nr. 1 in Romania, este prezenta de 22 ani pe piata si a ajuns sinonim pentru cuvantul frisca. Un produs care starneste pofta de joaca, care sarbatoreste momentele in familie, fiind prezent la toate ocaziile speciale, dar adresandu-se totodata si celor care vor sa se bucure rapid de un moment de rasfat.

Disponibila in mai multe sortimente si gramaje, Hulala acopera toate dorintele, de la blatul de tort pentru familie, la micile rasfaturi personale. In Romania, Hulala este distribuita de Nordic Import – Export CO, companie parte a Grupului Nordic, care asigura distributia a peste 70 de branduri premium in Retail si Food Service.

Echipa de creatie a campaniei:

  • din partea Hulala (Nordic): Nucu Lazar (Marketing Director), Liliana Dobre (Retail Marketing Manager), Alexandra Ionescu (Category Manager Fresh)
  • din partea Mercury360: Liviu Turcanu (Creative Director), Tudor Pop (Sr. Copywriter), Silviana Cosma (Art Director), Catrinel Cirstescu (Account Manager), Diana-Carla Benea (Account Executive), Cristian Negrea (Consumer Activation Account Manager)
  • din partea Outbox: Sonia Ardelean (Copywriter), Andrei Busuioc (Web Designer), Viorela Delcea (Account Manager), Andreea Marinescu (Programator).
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Outbox

Agentie independenta de digital marketing cu un portofoliu complet de solutii de comunicare online, de la strategie si creatie web pana la dezvoltare si promovare in mediul online. Cu o activitate concentrata in... vezi detalii »

Sectiune



Related