"Heads" si eternul feminin.

Headvertising a realizat pentru Avon campania prin care cea mai puternica companie de vanzari directe din Romania isi aniverseaza 120 de ani de la infiintare. Agentia a castigat proiectul in urma unei licitatii si l-a implementat impreuna cu Starcom, agentia de media care administreaza contul Avon.

Avon implineste 120 de ani dar a vrut sa comunice asta tocmai unui target tanar. "Brieful ne cerea sa transformam "experienta" indusa de aceasta aniversare in "expertiza". Noi am plecat de la premisa ca Avon intelege extraordinar de bine femeile, tocmai pentru ca lucreaza direct si nemijlocit cu ele de 120 de ani. Ori esenta a ceea ce inseamna sa fii femeie nu s-a schimbat in ultimii 120 de ani. De aceea se si numeste asta 'eternul feminin" - spune Ruxandra Mocanu care a coordonat proiectul din partea agentiei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Sectiune

Dictionar



Related