[Publicitatea romaneasca si LGBT-ul] Bogdana Butnar: Industria de marketing/advertising, singura de capul ei, nu are puterea sa produca schimbare sociala

[Publicitatea romaneasca si LGBT-ul] Bogdana Butnar: Industria de marketing/advertising, singura de capul ei, nu are puterea sa produca schimbare sociala

Din Londra, Bogdana Butnar, ‎Head of Strategy Poke - ‎Poke/Nurun, enumera mai multe probleme care stau in calea unui scenariu (foarte improbabil) in care, intr-o reclama din Romania, tata sa il cheme la masa pe celalalt tata. Prima, ca mesajul nu ar fi unul de marketing, ci politic. Doi, ca industria nu vede LGBT-ul ca un segment separat targetat de comunicare.

„Nu trebuie sa ne jenam, ca nici in vest advertisingul n-a facut decat sa urmeze o schimbare produsa de alte forte, nu de reclame”, spune Bogdana, care da si cateva exemple cu ce se intampla in Marea Britanie la capitolul acesta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related