the Syndicate si Bramac au incheiat colaborarea, la sfarsitul anului trecut

the Syndicate si Bramac au incheiat colaborarea, la sfarsitul anului trecut

La sfarsitul anului trecut, the Syndicate a refuzat participarea la pitch-ul organizat de Bramac, din cauza diferentelor clare de viziune in plan strategic. Nevoia acestui anunt a aparut in urma celei mai recente campanii Bramac. the Syndicate doreste sa sublinieze faptul ca nu dezvoltat noua platforma de comunicare Bramac, confuzie ce ar putea aparea in urma unei colaborari de peste 7 ani. 

 

"E greu de crezut ca un domeniu cum este cel al acoperisurilor poate naste pasiuni si, totusi, s-a intamplat. Nu a fost usor sa ne despartim de unul dintre conturile preferate, pentru care am gandit si creat mereu cu usurinta. Dar cum orice usa inchisa deschide altele in loc, ne aratam pregatiti sa ne punem expertiza la dispozitia unui nou client din domeniu. Avem chef de construit.”, a declarat Razvan Vasiloiu (Head of Strategy & Co-owner the Syndicate).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

the Syndicate

the Syndicate – Intelligent Creativity Incepand din 2007, zeci de campanii care au generat vanzari record si cresteri remarcabile ale cotei de piata, noi branduri care au stralucit pe rafturi sau branduri care... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related