Hai să luăm Bucureștiul și să îl ducem în Vamă

Hai să luăm Bucureștiul și să îl ducem în Vamă

Pe principiul Oprah, "vreti o masina? luati de aici", publicitarii din Romania si-au dat seama ca pentru romani ar fi mult mai spectaculoasa o plimbare neasteptata in Vama. Si chiar asa au facut Pepsi si Graffiti BBDO. Au luat publicul unui concert cu Tudor Chirila si, pe la mijlocul spectacolului l-au intrebat daca vor la mare. Au vrut. 

 

Alex Tocilescu (Copywriter, Graffiti BBDO) povesteste pe Facebook toata istoria acestei campanii:

De ce-i misto sa lucrezi in publicitate, partea a doua: acum vreo patru luni, noi astia de la Graffiti am primit un brief de la Pepsi care zicea sa facem o nebunie, orice, despre #spiritliber, si eventual sa fie cu trupa Vama.

Am stat noi asa si am aruncat cu idei si cineva (adica Vlad) a zis ca cum ar fi daca la un moment dat, in timpul unui concert, Tudor Chirila s-ar opri din cantat si ar zice „Ba, hai toti in Vama si terminam acolo concertul!". Ca spirit liber, nu? Le-am povestit-o oamenilor de la Pepsi si ei au zis „Misto. Facem."

Tocmai am plecat de la concertul din Fabrica la care Tudor a zis „Cine are coaie, hai cu noi in Vama!". In spatele nostru sunt alte doua autocare pline ochi. Alti oameni care erau la concert au sarit in masinile lor si vin asa. Cine a mai avut locuri a luat cu el necunoscuti.

Niste pusti care n-aveau 18 ani si-au chemat parintii sa-i ia si sa-i duca in Vama (au venit, evident). O mama care era la concert cu fata ei a sunat acasa si i-a zis lui barbatu-sau ca ele pleaca in Vama si se intorc maine. Concertul o sa continue acolo, cam de pe la 4 dimineata, dupa care cine are chef face o baie in mare, cine n-are, se uita la rasarit, si pe la 7 se pleaca inapoi (sau se ramane, dupa posibilitati).

Recunosc ca pana sa vad reactia publicului la propunerea lui Tudor, nu eram deloc sigur daca chiar o sa vina cineva cu noi, da' dupa aia s-a lasat cu piele de gaina :)”, povesteste Alex Tocilescu.

 

Reactiile, dupa cum se vede in video-urile de mai sus, dar si pe Facebook, sunt multe ”super” si ”asa da”. Asa ca nu mai stati sambata seara in casa, ca uite ce se poate intampla. Exista porti de evadare din Bucuresti cand nu te astepti. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Campanii

Pozitii

Sectiune



Branded


Related