Inovatii in design de packaging, capitolul "Sticle"

Inovatii in design de packaging, capitolul "Sticle"

"Business Bottle". O sticla de vin speciala pentru batut palma, cu doua gaturi, caci orice intelegere inseamna, nu-i asa, un win-win pentru ambele parti. I-a urmat inca o sticla, tot de vin, deghizata intr-una de lapte. "Undercover Pinot Noir". Ideea a venit in timpul festivalului Pentawards, unde oamenii de la Ampro Design se aflau ca sa-si ridice premiul pentru prima sticla. 

Mai nou, Ampro vine cu sticla neconventionala numarul trei, de data asta imbracata in fasii de tabla prinse in nituri. "Uplifting" e inspirata de pasiunea lui Irinel Ionescu (Creative Partner, Ampro Design) pentru aviatie si pricinuita de redefinirea brandului Ampro.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

AMPRO

Infiintata in 2005, AMPRO este cea mai premiata agentie de strategie si design de brand din Romania, care ofera o gama completa de servicii de branding. Obiectivul AMPRO este sa ajute produsele clientilor sa fie... vezi detalii »

Initiative Romania

Initiative este una din cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de planificare si cumparare de media, de strategie, consultanta de media si new media. Initiative este... vezi detalii »

Branduri

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Related