Inovatii in design de packaging, capitolul "Sticle"

Inovatii in design de packaging, capitolul "Sticle"

"Business Bottle". O sticla de vin speciala pentru batut palma, cu doua gaturi, caci orice intelegere inseamna, nu-i asa, un win-win pentru ambele parti. I-a urmat inca o sticla, tot de vin, deghizata intr-una de lapte. "Undercover Pinot Noir". Ideea a venit in timpul festivalului Pentawards, unde oamenii de la Ampro Design se aflau ca sa-si ridice premiul pentru prima sticla. 

Mai nou, Ampro vine cu sticla neconventionala numarul trei, de data asta imbracata in fasii de tabla prinse in nituri. "Uplifting" e inspirata de pasiunea lui Irinel Ionescu (Creative Partner, Ampro Design) pentru aviatie si pricinuita de redefinirea brandului Ampro.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

AMPRO

Infiintata in 2005, AMPRO este cea mai premiata agentie de strategie si design de brand din Romania, care ofera o gama completa de servicii de branding. Obiectivul AMPRO este sa ajute produsele clientilor sa fie... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related