[Clientii vechi si noi] Feedback de la Minio, pe mai multe voci

[Clientii vechi si noi] Feedback de la Minio, pe mai multe voci

Sapte voci, mai exact, ca in poveste. Egal cu un numar relativ mediu de idei care vin, in general, de la client, ca feedback.

Si atunci intoarcem schema comunicarii si dam si noi feedback, la feedback, in mai multe glasuri, fiecare specializat in functie de intrebare.

Avem asa: Ioana Mucenic - CEO, Ana Velea - Head of Operations, Ana Achimescu - Head of Accounts, Cristiana Pana - Head of Strategy si Paul Cotor - Head of Creatives.

Avem si o concluzie. La final, dupa briefuri pline de human centric, call-to-action puternic, punct de diferentiere, leverage, avantaj competitiv, emotie/emotional, viral, touchpoints, experienta imersiva si mult engagement, dupa strategii, nopti nedormite, propuneri catre client care cauta echilibrul universal al creativitatii si eficientei, feedbackuri cu struto-camile de genul ”Ne place tare mult conceptul 1, dar vrem sa luam si elementele x,y si z din conceptul 2", oamenii vad ceva pe strada. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Minio Studio

Minio Studio este o agentie decisa sa dezvolte campanii de comunicare curajoase si autentice. Iubim inovatia si tehnologia, pe care le vedem ca fiind doua componente ale vietii noastre de zi cu zi. Minio Studio... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Related