Rodica Savulescu pe urmele noilor consumatori. Ce a insemnat epoca 2.0 pentru branduri

Rodica Savulescu pe urmele noilor consumatori. Ce a insemnat epoca 2.0 pentru branduri

Fost copywriter, in prezent lector universitar la SNSPA, Rodica Savulescu a publicat recent Brand-urile in era web 2.0. Continutul generat de consumatori. Cartea este rezultatul studiilor ei doctorale si contine, pe langa partea teoretica, si peste 30 de interviuri fata in fata cu specialisti in publicitate din agentiile romanesti.

Motiv bun sa o intrebam unde se intalnesc practica si teoria in publicitate, cu ce a ramas din experienta in agentie si cum s-a hotarat sa predea, care sunt hopurile si surprizele in relatia ei cu noua generatie care se pregateste sa intre in industria comunicarii si, bineinteles, care sunt concluziile in urma documentarii epocii 2.0.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related