Staropramen si Mediascope creeaza mini-piese de teatru in hypermarket-uri

Staropramen si Mediascope creeaza mini-piese de teatru in hypermarket-uri

Berea care a cerut mai mult de la gust cere mai mult si de la activarile in magazine, folosind actori reali de pantomima pentru a interactiona cu consumatorii din hypermarket-uri.

Staropramen si-a aratat dragostea si sustinerea pentru cultura prin numeroase parteneriate incheiate cu evenimente si institutii culturale, aducand impreuna consumatorii si creatorii de cultura in diverse spatii urbane, de la sali de teatru si pana la festivaluri de film, carte sau jazz. De data aceasta, insa, spatiul in care actul cultural e descoperit si trait de catre consumator a fost chiar magazinul.

 

"Pentru a crea un univers de brand cu substanta, componenta de shopper marketing trebuie sa fie si ea in linie cu povestea marcii. Am pornit de la ce inseamna Staropramen – cultura accesibila, relaxata, captivanta. Pentru ca Staropramen inseamna mai mult decat o “bere la meci”. Iar oamenii care o consuma stiu asta. Sunt cei care vor mai mult, sunt cei care muncesc mai mult si se bucura de viata la fel de mult. Care adauga semnificatie in tot ce fac si cer acelasi lucru de la marcile pe care le consuma", spune Teodora Agafitei (Brand Manager Staropramen).

 

"Ne-am facut un checklist – cum ar trebui sa arate o activare pentru Staropramen:
Sa aduca show-ul cultural in magazine
Sa starneasca curiozitatea
Sa implice activ shopper-ul
Sa fie contemporana
Sa fie ceva despre care sa le povestesti si altora
“Am ales teatrul ca mod de manisfestare a culturii, iar mai departe am mers pe mima pentru ca este mai captivant sa arati calitatile unei beri in loc sa le povestesti. Iar avand in vedere ca pana si hostessele de la alte branduri au venit sa vada piesele noastre, putem spune ca aceasta abordare a avut succes", povesteste Roxana Elena Stefan (Account Manager Mediascope).

 

 

Activarea a folosit actori veritabili, iar scenariile folosite de catre mimi au fost create special pentru a dezvolta o interactiune intre spectator si actor.

 

"Cine a zis ca piesele trebuie sa se joace neaparat in sala de teatru? Am creat scenarii special pentru acest spatiu neconventional, am transformat raioanele in scene si clientii magazinelor in participanti, iar rezultatul a fost remarcabil- toata lumea s-a distrat", povesteste Madalina Oprescu (actrita).

 

La sfarsit, consumatorii au primit premii in ton cu povestea: traiste de iuta ca pentru un regizor de teatru, bestseller-uri cu piese celebre, pachete complete de participare la TIFF si nu in ultimul rand ocazia de a primi cadou o bere Staropramen din gama de import – nefiltrata, granat sau bruna.

 

 In cele doua saptamani in care s-a desfasurat promotia, peste 6500 de oameni au plecat acasa cu un cadou, iar multe alte mii au ramas cu amintirea unui spectacol inedit.

Activarea a avut loc in 69 de magazine de pe intreg teritoriul Romaniei, de tipul supermarket, respectiv hypermarket: retelele CORA, Carrefour, si magazine selectionate din reteaua Kaufland si a fost dezvoltata pentru Staropramen de catre Mediascope, o agentie de trade marketing cu 11 ani experienta in activarile de shopper.

 

Echipa

Din partea Staropramen
Senior Trade Marketing Manager Bergenbier SA – Gabriela Nada
Trade Marketing Manager Modern Trade Bergenbier SA – Stefan Maxim
Brand Manager Staropramen – Teodora Agafitei
Junior Brand Manager Staropramen – Adina Tanase

Din partea Mediascope
Strategy Manager – Andrei Tudose
Senior Copywriter - Sebastian Olar
Senior Designer – Razvan Coste
Senior Designer – Cristian Stanoiu
Account Manager – Roxana Elena Stefan

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related