Beko si 4ideas te provoaca sa devii Stain Expert

Beko si 4ideas te provoaca sa devii Stain Expert

Beko a lansat in aceasta toamna un nou landing page interactiv avand in centru tehnologia Stain Expert, incorporata in masinile de spalat rufe ale brandului, prin care ofera fanilor si potentialilor consumatori un spatiu de product discovery bazat pe principiile sistemului de gamification.

Le folosim zilnic, dar de multe ori nu suntem constienti de varietatea functiilor pe care le au si nu intotdeauna le utilizam la capacitatea lor maxima. Este vorba despre electrocasnice in general si in mod special despre masinile de spalat rufe: aceasta categorie de produse Beko alaturi de functiile sale inovatoare este prezentata in mod interactiv in cadrul campaniei digitale “Stain Expert”.

Integrarea informatiei in web design-ul proiectului si efectele dinamice folosite au fost gandite astfel incat sa asigure un proces engaging, simplu, de familiarizare cu tehnologia Beko si sa educe intr-un mod interactiv consumatorii cu privire la beneficiile aduse de acest tip de program de spalat haine.

Studiile cele mai recente, realizate la nivel global, indica faptul ca permeabilitatea consumatorilor la informatii noi creste in masura in care sunt implicati intr-o activitate practica si vizuala legata de subiectul informatiei si pot invata interactionand.

Credem ca principiile interactivitatii continutului online faciliteaza memorabilitatea si intelegerea prin implicarea activa a userilor; acesta a fost un element cheie in dezvoltarea conceptului creativ al jocului Stain Expert.

El este parte integrata din strategia Beko de a construi experiente unice prin fiecare landing page dedicat categoriilor sale de produse - atat pe site-ul brandului, cat si in parteneriat cu distribuitorii online ai produselor din piata autohtona.

 

 

Landing Page-ul integreaza sinergic elementele de design, continut si succesiune a informatiilor, astfel incat sa imbine nevoia de informare si de implicare activa a utilizatorilor prin joc. Astfel, pentru a fi usor de identificat, cele 24 de pete asupra carora actioneaza tehnologia Stain Expert au fost clasificate in trei categorii.

Acestea sunt generate in functie de persistenta urmelor lasate pe haine sau alte materiale textile: grad redus, mediu si mare de murdarire. Tehnologia se bucura de un nivel ridicat de personalizare, acorda timpi diferiti fiecarui tip de pata si dirijeaza miscarile speciale ale cuvei pe parcursul etapelor spalarii (inmuiere, spalare, clatire, stoarcere).

Pentru a facilita consumatorului intelegerea si vizualizarea procesului de functionare din spatele Tehnologiei Stain Expert (identificarea si diferentierea celor 24 de pete in functie de natura petei si gradul de murdarie), am realizat un scurt film 3D de prezentare a produsului, care detaliaza fiecare etapa a procesului de spalare.

Prin urmare, clientii care folosesc masini de spalat Beko dotate cu tehnologia Stain Expert se pot lauda mereu cu haine care arata la fel de bine ca in momentul in care au fost cumparate.

Mai mult, Beko si-a dorit ca aceasta tehnologie sa fie accesibila tuturor consumatorilor, indiferent de stilul de viata si a dotat cu aceasta tehnologie masini de spalat rufe de 6, 7, 8 si 9 kg capacitate de incarcare.

 

 

Jocul Stain Expert promoveaza tehnologia intr-un mod inedit, interactiv si familiarizeaza clientii cu tipurile de pete ce pot fi curatate cu ajutorul programului. Includerea jocului in strategia de comunicare a landing page-ului a reprezentat o initiativa eficienta in generarea de lead-uri, astfel sprijinind cu succes obiectivele de marketing ale brandului.

Peste 50% dintre userii care au jucat Stain Expert cel putin o data au manifestat interes pe site-ul Beko, pentru categoria de masini de spalat rufe dotate cu aceasta tehnologie.

 

 

Echipa Arctic: Gabriela Geana - Marketing Manager , Raluca Cocu - Brand Manager Beko, Cristina Gabriela Ionescu - Marketing Specialist Beko, Gabriel Eremia - Digital Marketing Manager, Laura Voica - Digital Marketing Specialist;

Echipa 4ideas: Ioana Barbu - CMO; Bogdan Nicoara - CEO; Roxana Cicea - Account Manager; Laura Neata - UX/UI Designer, Razvan Cristea - Senior Web Developer.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related