McCann Erickson semnează cea mai creativă idee în luna octombrie

McCann Erickson semnează cea mai creativă idee în luna octombrie

McCann Erickson, Headvertising si Groupama & Custom Cars pentru Doua Lozuri sunt premiantii lunii octombrie de catre membrii Art Directors Club Romania pentru cele mai creative idei de comunicare.

Romania nedescoperita”, campanie realizata de McCannErickson pentru Vodafone Romania, promoveaza romani recunoscuti de Ministerul Culturii, Comisia Nationala pentru Salvgardarea Patrimoniului Cultural Imaterial, drept Tezaure Umane Vii pentru pastrarea traditiilor romanesti autentice.

In fiecare marti, de la ora 19.00, pagina de Facebook „Romania Nedescoperita” prezinta un Tezaur Uman Viu, printr-o transmisiune live, care impartaseste specificul romanesc pe care il pastreaza si raspunde intrebarilor adresate in direct de utilizatorii Facebook. Transmisiunile live sunt realizate din localitatile izolate in care traiesc invitatii, ce acopera diverse zone ale tarii, prin intermediul retelei Vodafone Romania, Supernet™ 4G+. Echipa care a lucrat pentru aceasta campanie este formata din Daniel Strugariu (Senior Art Director) si Ruxandra Papuc (Senior Copywriter).

 

„E o idee cum trebuie, foarte tare si foarte simpla. Merge manusa pe telco, are emotie, are umor si reuseste sa mai stoarca o felie de Romania fara sa rezulte ceva cu parfum de <<am mai vazut asta pe undeva>>. Ma enerveaza.”, declara Dan Frinculescu, Group Creative Director Publicis Romania & Membru ADC Romania.

Pe locul doi in topul ADC*RO se situeaza Headvertising pentru “Cum se fac bunicii?” pentru NN Asigurari si Pensii. Campania readuce in atentia publicului Pensiopedia, platforma online de informare a persoanelor care vor sa economiseasca pentru pensie si vorbeste despre cum se formeaza bunicul perfect, la scoala de buni buni. Andrei Besliu (Art Director) si Catalina Ceparu (Copywriter) sunt cei care semneaza campania.

Seria de 9 episoade „Dinel, Sile si Pompiliu” se pozitioneaza pe locul trei in top 3 ADC pe luna octombrie. Dragos Bucur, Dorian Boguta si Alexandru Papadopol promoveaza filmul “Doua Lozuri”, ai carui protagonisti sunt, printr-un concurs inedit, ce are ca premiu o masina vintage Dacia 1300 folosita in film. Episoadele sunt facute cu sprijinul Groupama si Custom Cars.

Urmatoarele trei mentiuni sunt “Orange Home” – Publicis Romania, Provident – Antimanifest – Jazz si MedLife – Marea Scoala Romaneasca de Medicina – realizata tot de Jazz.

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania este cea mai densa concentratie de talente creative si lideri de creatie din industria de publicitate romaneasca. Activitatea creativa si recunoasterea publica obtinuta de membrii ADC Romania pot defini fara dificultate, traiectoria, momentele cheie si succesele industriei publicitare locale dar si regionale.

Misiunea organizatiei este de a conecta si de a aduce impreuna cele mai puternice talente creative si de a le pune la dispozitie instrumente prin care sa se manifeste cu solidaritate, generozitate si excelenta profesionala.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related