[Întru diversitate] Radu Pilat, Heist Industries: Advertisingul stă acolo unde stă și țara, adică în epocă de piatră; suntem extrem de închiși, conservatori și înapoiați

[Întru diversitate] Radu Pilat, Heist Industries: Advertisingul stă acolo unde stă și țara, adică în epocă de piatră; suntem extrem de închiși, conservatori și înapoiați

Intru diversitate, zicem mai departe ce e rau si ce putem sa facem mai bine. E randul lui Radu Pilat, Managing Partner Heist Industries. Crede ca sursa starii de fapt e posibil sa fie la public - care e inchis, ca mentalitate - , pe care clientii si, prin consecinta, agentiile incearca sa-l multumeasca.

Mai zice ca e imposibil sa impaci pe toata lumea, asa cum incearca brandurile, nu cumva sa nu supere pe cineva. Si ca ar trebui sa isi asume pozitii in discurs, care sa aiba legatura cu identitatea brandului, sigur. Mai bine asa decat o parere “corecta” care nu spune nimic si nu te asaza nicaieri.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Heist Industries

Fondata in 2012, Heist Industries este singura agentie specializata in community marketing, un nou model de comunicare, bazat pe continut, povesti reale, personalitati si relevanta, folosind cele mai noi canale si... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related